Sweden International Horse Show

Igår blev det en lång arbetsdag igen. 
Tränade träningshästarna som börjar ta stora fram steg nu! Den oinridna är nästintill inriden, den stegrande jobbade jättefint utan att stegra när det blir jobbigt!
 
Har idag sytt klart hästdräckten och limmat fast drakarna! Så imorgon blir debut på hästen och bild kommer då på hur den blev!
 
Har haft en hästfri dag idag. Cajsa kom över med supergoda glada chockladmuffins hon bakat till mig för att hon ville fira den roliga händelsen i mitt liv som jag fick veta igår!
 
Har nu fått bekräftat att jag och Jolene kommer få uppträda på Friends Arena den 27-30 November under Stockholms Horse Show för att reprentisera morganhästen! Har drömt sedan jag var liten att få uppträda i en stor arena med mina hästar och nu fick den drömmen bli sann! Ska bli så himla kul att få göra denna resa!
 
Tack vare den underbara hästrasen Morgan så har jag fått uppleva många av mina drömar jag har haft! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

GRATTIS, grattis! Hoppas jag som inte kan besöka en sådan arena sedan hjärnskadan, får se er på SVT!

2014-09-16 @ 21:57:05
URL: http://www.gustaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0