Hoppträning

Idag efter jobbet blev det att fara till stallet och träna träningshästarna!
Andreas kom efter sitt jobb till stallet med då vi ska hoppträna inför nästa helgs tävlande!
 
Vi byggd upp en bana med lite olika tittsaker. Hästarna skötte sig väldigt bra och hoppade över alla hinder utan att titta på dem så mycket! Stirling har blivit väldigt mycket starkare känner man nu. Har inte hoppat under hela sommaren, bara tränat dressyr och syrketränat honom! Vatine var väldigt glad att få göra det hon är född för att gör! Adde skötte sig bra också och fick många fina spång med Vatine idag!
 
Jag och Stirling
Adde och Vatine!
 
 
 
Helgen blir hästfulla dagar då vi ska träna ihop ett program inför våran första tornerspel's uppvisning. Träning inför hopptävlingen. Träningshästarna ska tränas!
 
I morgon blir det bara att jobba på andra håll! Börjar att jobba åt kommunen på morgonen vidare sedan till Luleå för att jobba årets första match på hemma plan för LuleåHockey som möter Skellefteå!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Jag undrar ifall du skulle kunna skriva ett blogginlägg om hur du bygger upp styrkan på dina hästar, (upplägg, övningar, från marken osv)? :) lite tips och så. Skulle vara intressant!!

Svar: Det kan jag göra en dag när jag har gott om tid och skriva ner någonting bra hur jag lägger upp träning och sådant 😊
Elisa Thorell

2014-09-10 @ 12:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0