Helgen

I Lördags var jag och Adde till stallet. Vi for ut på en väldigt härlig tur ut i skogen med Stirling och Vatine. Var två väldigt pigga och glada hästar som fick komma ut i skogen efter deras vilo vecka!
 
Har städat upp lite på gården och tränat träningshästarna! Pappa har på börjat bygget av uteboxarna nu, så dom blir klara inför vintern! Ägaren till Fordson har varit förbi idag och ridit honom! Har även fått sålt lite mer av mina prylar jag har ränsat fram och ska bort!
Stirling har fått pröva på att ha en annan ryttare än mig på sin rygg idag! Adde har suttit på en gång tidigare och det gick bara bra! Gick bra idag med men Minna var lite spänd och då tyckte han det var lite obehagligt. Dom kom mer överens till slut och han kasta inte av henne!
 
Idag var jag och Jolene ut en sväng i skogen själva och så tränade vi  lite tick på sandtaget! Härligt hade vi det idag i lite finare väder än igår då det var storm ute!
 
 
Euphoria fick debutera med bett i munnen när jag rider henne. Även så var det första gången vi red på plan och travat idag! Hon är så fin våran Ufo som börjar bli vuxen nu. Ska på börja inkörningen med henne nu också!
 
 
Visst är hon fin våran Thorell's Euphoria e: Lyckänge Copper Coin u: Wibora ox född: 2012!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

gillar din style. hjälm å foppatofflor😊

Svar: Hehe, japp foppatofflor är bra att ha på fötterna 😄
Elisa Thorell

2014-09-28 @ 22:47:31
Postat av: Anonym

Kul! Snyggt med foppatofflor😂

Svar: Hehe japp det är finfint 😝
Elisa Thorell

2014-09-29 @ 09:27:19
Postat av: Celina

Hur lär du hästarna att sitta?😊💕

2014-09-29 @ 14:43:42
Postat av: anonym!

Gillar din stil med foppatofflor!😉😂

2014-10-02 @ 20:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0