Planering

Har idag planerat och spekulerat, eller ja  det har jag gjort ett bra tag nu, om vad jag ska ha på mig och hur jag ska sminka mig inför Stockholm Horse Show nu den 27-30 november!
Har inte haft helt klart för mig om vad jag ska ha för utrustning och kläder inför denna stor grej för mig! Men jag börjar nu ändå få en bild på vad jag ska ha i stora showen, nu har jag kvar vad jag ska ha på mig i den mindre paddocken!?

Hum, ska nog lösa det här!

Kan också meddela att jag är väldigt nervös inför den här resan jag och min underbara Jolene ska göra! Ska inte göra en uppvisning på en ridklubb precis!
Men det ska bli en riktigt rolig resa trots att jag är så här nervös!

Jolene känns väldigt fin och taggad inför våran stora resa vi ska göra tillsammans ännu en gång!

Och bäst av allt så får jag leva upp en dröm jag haft sedan jag var liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0