Andra dagen (Fredag)

Idag har det varit en lång dag med en massa händelser och så har tiden gått väldigt fort!
 
Fick se när Jennifer Svensson red Dressyr på unghästen Adde som rör sig otroligt bra. Och så såg man stjärnornas hoppning och lite annat. 
 
 
Idag har jag även hunnit med att gå runt mässorna och kikat. Har faktiskt köpt mig en julklapp till mig själv! Och lite annat har man hittat. Finns så himla mycket snygga saker, ojoj!
 
 
Paddock uppvisningen gick bra för mig och Jolene även idag, trots ingen framridning! Julparaden blev lite kaos från många håll! Men blev nog kul för publiken att se lite liv i hästarna! Jolene skötte sig ändå lite på tårna och upprörd då dom andra var på tårna och var oroliga! Mamma häst som hon är ska hon ha koll på alla hästanra också! 
 
 
 
Ny tag imorgon, får vi hoppas att ordningen blir som vi övat in så kanske kaoset blir lite mindre! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0