AB NIAN Hästsport

Har idag efter jobbet farit till Älvsbyn, till AB NIAN Hästsport butik för att hitta mig en outfit till Stockholm!
 
Blev även sponsrad med massa fina saker till resan ner! Till exempel ett fint stalltäcke Jolene ska få stå med under dagarna, schabrak, en snygg väst och ridkläder som jag ska ha till uppvisningarna och snygga boots till Jolene!
 
Nu börjar jag ha lite under kontroll! 
 
När jag kom hem från Älvsbyn så red jag igenom Jolene och hon kändes väldigt fin och stark. Tränade på mycket öppnor i trav och skänkelvikningar. Även galopp slutor och skänkelvikning tränade vi på. Avslutade passet med lite trick träning och hon sitter väldigt stadig nu och det känns riktigt kul inför Stockholm!
 
 
Bästa Hästbutiken och dom som jobbar där är fantastiksa människor, helt klart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0