22år

31 oktober blev jag 22år och hade en bra dag och fick fina presenter! 
 
Av Cajsa fick jag ett förklädesätt med mössa och vante.. så nu är det bara att börja baka och stå vid köket ännu mer! Fick även en väldigt fin halloween bukett!
 
Av mamma och pappa fick jag ett fleece täcke till häst som jag tänkt att skaffa mig men inte hunnit.. men nu behöver jag inte fundrera på det längre! Fick även en fin blomma och kruka till!
 
Av Adde fick jag presentkort för 60min ansiktsbehandling! Behövligt att tahand om sig själv någong gång också!
 
Fick av Adde's föräldrar 90min massage behandling, kommer bli som en ny människa efter all denna behandling. välbehövligt så blev väldigt glad av dessa presenkort!
 
fina presenter har jag fått och en bra dag!
 
I måndags var det hoppträning och idag tog jag med mig Jolene, hon var en väldigt pigg tjej men gjorde ett toppen jobb! Byggde upp en riktigt roligt styrketräningsbana! 
började med travbommar i en volt sedan vidare i trav mot ett kryss in i galopp och över en oxer som man tar i en linje snett över ridbanan och vidare till fyra stutts som står längs ner efter långsidan, rider efter kort sidan och så är det en linje snett över banan!
 
Pappa och Korma gjorde ett himla bra jobb idag, kul att se!
 
Tilde hoppade sin Nobel idag och det gick riktigt bra för dem och fick några riktigt härliga språng!
 
Adde och Vatine var väldigt sammlade och gjorde ett bra jobb tillsammans!
 
idag ska jag och Adde ha en kväll tillsammans i biosalongen och se Annabell. blev väldigt sugen på att se bio idag så Adde fick lov att följa med mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0