Your Dreams

Idag har jag varit hos gymnasten på morgon sen blev det att fara en sväng till luleå för att shoopa lite på hööks. Har rustat upp mej in för tävlingssäsongen med ett par nya ridbyxor och en undertröja för kavajen + så har Copper fått sitt nya träns vi har funderat över ett tag+ så blev de lite annat småt o gått! Blir att rida i det nya tränset imorgon då jag ska rida igenom programet lite, så jag vet att tränse passar honom med då ;)
Blev sen en tur ut i skogen i det vackra vädret då + tahand om kvällens elever åxå då :)
Copper i sitt nya väldigt gröna täcke.. han tyckte inte om det så mkt då jag kom med det, kuta åt ett annat håll :( han kanske måste få ett annat då.. ;) nae han var ju så söt i det och syntes gjorde han ju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0