Fredag

Varit då och jobbar heladagen idag. Har gått bra idag med !!
Hem och har varit ute typ hela dagen sen jag kom hem, börja med att jag och Oskar hade lite vattenballong krig med Alva vilket inte gick som vi tänkte.. aja, gör ett nytt försök sen. Vi lyckades iaf blöta håret !!
Blev sen att rida en fin Jolene + så har hon fått fila naglarna och fått nya skor. Efter det blev det att rida igenom Copper killen med som var riktigt fin. kändes bra inför helgen då jag knapt har hunnit med att träna nå! Tur man har fina hästar :) Blev sen en busig tur på Farez utan sadel och träns ut i skogen, vilket var välbehövligt för mej.
Det är så härligt med sommarväder nu då man kan rida barfota i linne och kortbyxor :D det är liiiivet!!
Nu blir det kvällen för mej, medans mamma och pappa ska köra ner till Gävle för att äntligen hämta hem våran saknade hästbuss <3 så ska åka med den på söndag !!! Jiipiih!
Har man stor sadelkammare så har man .. Jolene tyckte hon skulle få följa med in då jag hämta tränset, då passar man få har raka ner tuppkamen på henne med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0