Shopping

varit och jobbat på morgonen, väldigt slapp dag + så jobbar man lite för fort så tanterna inte hinner med..
Sen blev det att ta en liten promenad hem tills man blev upp plåckad av Cajsa, sen vidare till luleå town för att branna ut lite pängar för ens egen skull..
Blev många fynd för fröken Elisa, grymt lycklig flicka som inte fått shoppa på ett tag nu.
lite av de som kom till min garderob.. Blev även ett schabrak, två par byxor och gummistövlar till stallet. Mycket nöjd med mina köp blev jag! :)
Hatar väldigt mycket otrevliga butikssäljare eller vad dom kallas för.. sjukt irriterande människor som inte kan betée sig och hjälpa sin kund ordentligt och välkommande. Aja, lämnar grejjorna och går till nästa butik som har bättre mottagande för sina kunder och får en nöjd kunde som går med det den frågade efter!!
Kom hem sen igen och tog hand om eleverna och nu är man väldigt trött efter en lååång dag. Känns som den har varit evigheter typ!
Imorgon blir det att tatag i unghästarna och rida igenom Copper innan jag ska iväg och jobba hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0