Onsdag

ja var tanken att få sova ut ett tag efter gårdagens arbete. var hemma kring midnatt... men näjdå, blev väckt vid 6 tiden och kunde inte somna om igen! men drog med till kvart över 9, sen iväg och jobba.
När jag kom hem så fick jag fint besök av en Rebecka.
Blev en mys tur med Farez och Jolene i det fina vår vädret.
Men först så ville Agnes rida litenstund på Jolene, så det fick hon göra så klart!
Har även longerat Lillan idag, som fått vila ett par dagar då det blivit så halt ute. Men hon har blivit så mycket mysigare nu att hålla på med, inte lika bufflig och på. En mysig häst har hon blivit. Dagens träning var ett bra pass, avslappnad från början till slut. Blir nog sadel imorgon och kanske att sitta upp på henne :)
städdat upp lite i stallet, och nu är jag grymnt trött och ska bara tvätta av mej och sova tror jag... ska upp tidigt och jobba imorgon med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0