Jag smyger ut

Varit till gymnasten på morgonen och tränat. Har hoppat hopprep :D älskar! Sen så när jag höl på att jogga på stället och sidledes upp på en pall och ner igen och ja, sånt där, så tittar attid de äldre på mej och idag så sa dom att dom var imponerad på hur aktiv jag var xD för söta var dom! heheh!
Sen var det bara att skynda sig att byta om för att fara iväg och jobba. Efter jobbet så for jag och Alva på en mysig tur med Den minsta istallet och den största. Dock så började de ju att snö, mindre kul men mysigt för de! Hem igen och byta häst, Copper fick fara ut och mysa en tur i skogen. Taggar dressyrtävling till helgen nu! Imorgon blir det massa putts och tvättning! Sen var det bara att ta hand om kvällens elever!
Nu är jag väldigt trött och ska upp och jobba imorgon. Go'natt nu blir de film!
får bli en bild på fina Wibora tanten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0