Höjden av otur

Har varit och jobbate nu hela förmiddagen, hem och byta om för att rida igenom två hästar i ridhuset. Först red jag en väldigt fin Suzie som jobbade på riktigt bra idag, börjar att arbeta på bra med sin bakdel. + så red jag igenom Amdeus som är tillbaka hos oss igen. Fin ponnyn, kul att få rida på en sån fin häst nu ett tag. I början var han lite på och spänd, men sen efter ett tag så var han nästan tillbaka där jag lämna honom. Så fruktansvärt fin ponny han är! kulkul. Sen mitt från ingenstans så såg jag en Suzie som flög upp i luften och ner igen och en Olivia som uppreppar flera gånger att hon inte kan andas.. bara vad hände dära då ?? Tur att det var en distriktaköterska på plats. Så har fått åka ambulans för första gången idag, och så kändes de hel knasigt att inte var den som låg på brittsen, utan den som var moraliska stödet för de hela!? hahah men man viste precis hur Olivia kände sig .. Aja som tur var så var det inte så illaskaddat, hon har fått en liten fraktur på bakre revbenen ganska långt ner. Visserligen kommer hon ha nå djävulskt ont nu ett tag! Inte kul! Fick träffa folk man inte träffat på mycket länge!
Nu ska man äntligen få sova. efter en händelserik dag! vänta och vara hungrig är inte så bra kombination för elisa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0