dag 2. När och varför började du rida?

Har ju vuxit upp med hästar, så ja varför jag börja så är det nog för att hästar har alltid funits för mej. Men började rida mer på alvar då jag var 8år, började att rida för instruktörer då och fick mej min "första" ponny då. Sen har jag bara utväcklat ridningen från den dagen!! Tycker om att pröva på ny ridstilar. Men just nu så sattsar jag mer i Dressyr då jag tycker det är något speciellt! :)
jag på våran gammla arab Maroco. Är 2-3år hära typ .. eller något sånt!

Kommentarer
Postat av: Britt

Haha. Han har till och med jag ridit för länge sedan på barnridning :-) Tror det var på havsbadet.

2012-03-21 @ 00:31:39
URL: http://hem.passagen.se/orangs.juvel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0