Blåser iväg till en annan del av världen ..

Det har varit så ordentlig storm i natt så jag till och med drömde mardrömmar om oväder ..
Ja, strålande sol och +7, töar på bra, men kan ju skippa all blåstt tycker jag ??
Har varit till gymnasten på morgonen och tränat lite.
Sen så for jag upp till ridhuset och red igenom en riktigt fin Copperpojke. Tränade lite på byten med honom, som satt super bra idag. Tränade även igenom programet L:A4 som jag ska tävla med honom snart. Kändes super, fint flyt och härlig känsla. Fina Coppermannen<3
Inga unghästar kände jag för att hoppa upp på idag då det storma, lite rädd om benet som jag just har lagat kanske jag ska vara?!
Blev en härlig ridtur med eleverna sen, blåstten hade då lugna ner sig till kvällen som tur var.
skynda sig in för att hinna se matchen .. som tyvärr slutade med förlust, men aja blev en till hemma match = mer jobb och mer pängar till kontot!! Är ju ändå bäst på 7matcher,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0