Är man lite blåst så är man !!

Varit till gymnasten idag, och blev hård körning för min del idag, mjölksyra men nanting fick jag!! Jobbigt men härligt tjänsla!
Sen hem och ta hand om Olivia som gör sin praktik nu hos oss i två veckor, härligt med hjälp i stallet! Kanske man ska anställa en liten stall flicka någon gång !? hehe..
Vi for ut på en jobig tur för Romero och Donna, som fick jobba på ordentlig så dom var lite trötta sen när vi kom tillbaka. Sen skulle jag rida igenom Copper och Jolene i ridhuset då det snart är dressyrtävling. Två superduper fina hästar var det, jobbade på riktigt bra från början till slut, även när jag red igenom programet så var dom väldigt fina. härligt!
Blev sen att ta hand om kvälls eleverna då det blev skogen idag, red barbacka på Suzie sen så fick även bus tjocke Korma följa som har frågat om det HEEELA dagen. så då var ju hon tvunget att få följa med.
Vet inte riktigt hur vi kom in på det men ja var nå som jag erbjöd 300kr var till Olivia och Alva om dom skåtta upp hela ridbanan "var för övrigt väldigt ironisk..!" Men Alva tyckte det var en smart idé så hon började dirre att skotta -.-' altså vad tänkte hon med där egentligen?? aja efter en och en halvtimme skottande så in såg hon att det var ett hopplöst uppdrag de där..! HAHAH tror jag hör på att dö!
Ja vad ska man säga .. IQ guldfisk!
Dom hann ändå gode långt, och så fick dom upp ett hål som det sammlades masa vatten i, och för att se IQ nivån (som var väldigt låg) så bad jag Alva att ta en hink och hinka ut vattnet .. tro inte att hon gick och pröva det..? avled när jag såg hon med en liten hink men hon in såg att det var gode hopplös det med. HAHAHAHAH
Nu ska jag avsluta denna dag med en film och sova då det blir upp tidigt och jobba hela förmiddagen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0