Dressyrträning Dag 3

Söndag:
Haft mycket att göra, så har inte hunnit med att blogga.. Lite uppdatering nu då!
Red Copper i söndags för Gunilla, vilket gick super. Så roligt att rida honom när man känner vilka stora framsteg vi har tagit oss. Red igonm LA:3 några gånger och varje gång så blev de bara bättre o bättre. Hoppas nu han e lika fin på söndag, men de tror jag, bara jag sköter mig så blir han hur fins som hälst :) Red sen en fin Shakira för Gunilla. Har varit en intensiv och rolig dressyr helg med 6pass.
Sen följde Alva och Olivia med mej hem för att jag skulle få lite hjälp att göra iordning för kommande ridläger. Skulle börja dyka upp några redan denna kväll.
Hann även med en tur med hästarna innan de började komma folk. Sen så hann klockan springa sin väg och jag in såg att jag hade missat en utbildning som jag skulle på, eller skulle komma sent.. ;o inte okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0