Dressyrträning Dag 2 *3

Idag blev det att stiga upp tidigt, blev inte så mkt med sömn denna natt då hostan tar dö på mej.. blä vad det inte är kul med hosta..
Hade fullt upp på förmiddagen med dressyrpass. Började med fina Farez som vi tränade på lite piruetter för min egna skull så jag kan börja Copper sen när jag fått in de i kroppen. Farez är ju bästa försökskaninen man kan ha. Gör man rätt så kan han allt och gör det rätt. Fina killen.
Sen blev det dirre byta till Jolene som vi tränade lite LA mönster med, vilket gick väldigt bra, så bli kanske att starta i LA till hösten med henne då??
Sen blev det att byta till tredje hästen som var Shakira, hon var super fin och fick jobba på riktigt bra idag.
Tre fina hästar har jag ridit på idag, en lite trött Elisa..
Hem och roa lite grabbar som fick fara ut på en tur ut i skogen på busiga hästar. heheh
Farez o Kristoffer, Peter o Prästen, Pontus o Star efter ridturen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0