Nu så... fixat knät

Sådärja, nu har man fixat knät... äntligen!
Dom hade tänkt att jag skulle få sitta å vänta ett tag innan operationen, men då kom dom springandes och sa att jag strax skulle in. Så hann bara ta av ej alla kläder o på ed sjukkläderna o lägga ej på sängen o vidare in på operation.
Fick ej lite knark nål, sen en syrmask och så blev man lite löllig o allt blev sen svart, lite läskigt var det när man tappa typ kontrållen över kroppen, eller man kände sig tung, sen gick det fort o man sov...
Vakna upp o var fortfarande lite löllig, fick lite vatten o skull ringa mamma...
Jocke svara, jag hann bara säga vänta... så spyde man upp de lilla vattnet man drack...
ringde upp mamma för jag råka lägga på... men hann inte mer än att säga vänta igen xD vafan e problemet...
Aja, fick en macka o nå varmt att drika i stället, de fick jag behålla... Men man ska ju ge tillbaka de man lånat så, var ju bara snäll flicka :)
Piggnade till fort efter en fin macka.
Nu ligger man i sängen och alla kommer när jag ropar på dem, så gölliga. älskar livet justnu, får se hur länge jag tycker detta e kul!!!
När nu ska ja ropa på Oskar så han kopplar in mobilen i datan så ni får lite bilder ;)
Bjössar på extremt fula bilder..!
japp knark nålen då..!
Perfekt känsla..!
Ska bara ropa på Oskar igen så han få ge tebax min mobil med då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0