Året 2011

Nu mina kära läsare ska jag gör en återblick för det bästa året!
Januari, Februari, Mars:

Elisa råka följa med på lite hockey matcher och blev hockeynörd på riktigt LuleåHF i mitt <3
Blev att vara med Cajan nästan varje dag då det var mycket jobb med vårat Projekt, eller vi började redan i september 2010 men va fan ;)
Sen började jag att hoppträna Jolene, finare häst får man söka efter. Älskade häst<3

April:

Cajsa gjorde sig illa precis då vi skulle till England... sååå det blev att fara dit själv!
Men saknar denna tid, vill tillbaka till min Rosita <3 så himla kul det var, men snart ska jag tillbaka bara så ni vet.
Maj:

Korma gjorde ett super 3-års test visade värkligen hur an skulle göra så fin häst man har!
Sen har vi vårat minnesvärda NP-Cup <3
3Häst vatten kriget, grymt... Dränk LULEÅ, - Jag kom int från nån jävla Lule, e från pite...
Juni, Juli:

STUDENT veckan kan man aldrig glömma så grym veckan var. Härligt härligt!!
midsomaren med söta Cajsa, - HÄRRE JÄVLAR!
Beach Party, hehe, ja du lite busiga var vi allt...
Sen var det bara att bli den man är, Indianen Aponia, härliga minen med Alva denna tiden, o med min vackra Jolene<3
Augusti:

Resan ner till vetlanda  började bra med våran nya bästa hästbuss, tävlingarna gick bra, en vacker Jolene hade man tydligen :)
en sen var det resan hem som var bra till en början då vi blev ed hundvalp, sen kom vi till Gävle o våran fina buss började att brina o hade vi inte åkt på förmiddagen så hade vi blivit av med två dyrbara hästar ;o inga minnen eller känsla man vill vara med om igen.
Men allt gick bra ialla fall.
Sen fick jag äntligen göra om i min sadelkamare som blev helt super bra.
Sen resan till Göteborg med Cajsa, som var grym. Kanonen!!!!!!
September, Oktober, November, Deceber:

Alva blev med Kitty och vi började vara grymt mycket med varandra, gryma innen från denna tida har vi. Alltid kul varje dag får man sig ett skratt :)
Sen så har Hockey säsongen börjat om igen <3
Blev lucia kanditat, Ett minne förlivet med fina tjejerna.
Fick inte in satans operation för att man blev sjuk o förblev de i två veckor...
Helt klart det bästa året på långe, hittat tillbaka till gamla vänner. Haft grymt roligt med alla mina andra super fina vänner man har, Skulle inte klara mej utan dem <3
Tack för att ni gjorde detta året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0