uppdatering ..

Varit dålig på att blogga nu igen .. men ja har varit lite upptagen och blivit lite sena kvällar så inte haft tid att blogga diräkt!
Torsdag:
Var till gymnasten och hoppa runt, sprng som en tok ochhärligt är det att kuna röra på sej och var den hoppiga galna Elisa igen.. snart iaf eller så kommer man alltid att vara liiite lugnare!? Sen blev det att tömköra och träna lite olika saker med fina Jolene. kommer inte riktigt ihåg hela dagen men hade iaf mina elever på kvällen att tahand om!
Fredag:
Ja Linnéa var förbi och blev då en tur ut i skogen sen blev det att göra sej klar för bio med ett gäng fina människor. Cajsa, Ida, Amanda, Bella och Sebbe, blev att se Project X: Hemmafesten. Sov sen hos Cajsa då jag ändå skulle till stan dagen efter!
Lördag:
Blev dumpad på stan för lite fikamöte med Erica om Mary key produkter och hur man blir konsult som jag nog kommer att börja med, ha lite hudvård pyssel med människor, Får se om det kommer att bli någonting för mej om jag kommer att tycka det är kul! Men det tror jag. :) Sen blev det att fynda lite på stan. Blev endel bra grejor som behövdes! Blev upphämtad av Cajsa då vi sen forvidare till stugan ders då det blev lite ändrade planer och hade bara lite mys kväll ist med bastufest och kortspel med lite dubstep musik ;D heheh fertt nice blev de ? lite sovmorgon och EN hel dag utan häst! händer inte ofta!
Söndag:
Ja idag blev det att far hem till Blås igen vid ett då jag blev barnvakt till lille Alva, blev att fara ut på 3mils rundan idag, härligt värre med bus ponnyerna :) Sen var men ju egentligen bjuden på In Flames ikväll med ja blev lite mkt  så fick skippa det..!
Så nu fick ni lite tråkig uppdatering om min helg som varit väldigt bra!
Nu ska jag nöta lite Prison Break!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0