Hoppträning

Idag fick jag sova ut lite, men blev vekt och hade behövt sova lite längre..
Vaknade iaf och såg ut, besvikelse och irritationen växte upp väldigt mkt och min dag var förstörd då man såg all snö som kommit ner och mer skulle ner tydligen.. fy och fan vad jag inte tycker om snö.. Sommaren var är du???
Blev en sväng in till stan för lite ärenden sen hem och göra middag och sen börja göra klart hästarna för kvällens träning. Idag fick Lillan följa med. Skötte sig väldigt bra för att fara iväg och jobba för första gången. Gick dirre in till transporten och lite spännande var det med nytt ridhus och massa hästar och människor.. men hon blev lugnare då jag satt upp på henne. Bommar på barken var åxå väldigt farligt, men sen släppte det och så var de ju lite kul att springa mellan dem. Blev sen att hoppa lite hinder på medellinjen och efter spåret för att få lite bjudning på henne. Duktig tös var hon iaf!
liten och stor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0