Dressyrträning Dag 2

Tog lite sovmorgon då det blev lite sen kväll igår då jag och Cajsa satt uppe och såg lite film. Blev att se The woman in black.. blev besviken av den, man fatta som inte handlingen om den, kändes så hoppig och ja inte ens läskig, men de tyckte Cajsa som gömde sig under täcket ibland och hoppa till!! hehehe
Idag har det varit varmt och härligt ute nästan så att det var 20+ i solen, då klagar man inte och snön smälter för fullamuggar nu :D Peder och Illona kom förbi med lite hö så har fått träffa dom två fina idag :)
Blev att göra iordning Copper och Jolene sen för dagens dressyrträning.
hårdkörning var det för mej, fixa petsaker, fick inte göra de lilla minsta fel. Härligt att få till saker och ting så man blir en bättre ryttare! Alltid lika kul att man utväcklas! Och även mina två helt underbara fina hästar gör framsteg. Jolene var super duktig och fin. Mjuk och avslappnad från början till slut, dock lite trött men de måste hon få vara. Sen så var Copper väldigt lydig och med på allt och bara fölt på :) imorgon blir det att rida igenom L:A3 som vi ska tävla nästa helg! + så ska jag rida Shakira.
När jag kom hem igen så blev det en tur ut med Plupp tillsammans med Sandra och Lovis.
Nu ska jag nöta Brison Break hela natten typ, tills jag somnar iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0