Kryckor...

Jaha, då var det helg o en regnfri dag, o nästan så solen vill titta fram men ikke!

Denna dag kan man säga att det inte började så bra... En tant Kittan släppte ut Copper ur sin hage nu på
förmiddagen! Mycket kul var det. Man hörde en jordbävning utan för öppna dörren såg 11hästar springa från gården! Jag ropa fast 6st som sanna upp o sprang till mig. titta i Coppers hage, ingen Copper! Vad kul 2 valacker 2 ston o en hingt springer lösa!
Hoppade in i bilen o mötte 5 hästar som var på väg hem igen! hoppad ut ur bilden o alla kom fram till mig! Tur man har så pass bra kontakt med hästarna som man har! Copper var inte alls hinst blockad! Så då var det bara att traska hem med hästarna igen, ingen skaddad som tur var!

Men dock när jag skulle he in hästarna i hagen så försökte en häst gå ut igen, o lyckades vrida knät på nå sätt o ingen ovlanlig vridning, men nu e det svullet o kan inte gå ordenligt på det igen! -.-' (det är mitt knä som jag har ett korsband av som bråkar med mig!) Det far ur led väldigt lätt för mig! Blir ett besök hos ortopeden någon dag så jag får detta lagat innan jag blir tokig!!!
Blir att hoppa runt på kryckor nu tills jag kan gå ordentligt på benet!

Så idag blir det ingen ridning för mej bara för att det inte regnar för engångs skull...!

Blir att se Hockey matchen i kväll iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0