Julpynt

Igår var det julbord i hockeyarenan, så mysigt o gått!
Det fina julbordet!
Mysig juldukning :)
God kladdkaka fick dom även som efterrätt!!
Idag har jag fått lite sovmorgon, det var behövligt efter gårdagen!
Jag o mamma var o hämtade min nya Dressyrsadel idag :D Nu längtar jag äfter Gunilla träningarna så jag får rida in mej i den! Men ska pröva den imorgon!
Sen har vi även köpt lite julpynt till stallet, så har börjat lite i smyg med pyntningen utan Alva... hon kom nog att klå mej, men he e som att en myga biter så de tål jag nog!
Årets Julgran, var duktig o köpte en plast gran man kan lägga undan sen o använda igen :D sååå smart! Den blev så mysig!
Sen så har ljusstaken komit upp i sadelkammaren + lite annat! Sen blir det mer pynt när Alva kan vara med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0