Sommar igen

Idag har jag Ridit Romero och Jolene på ridbanan.
Båda två var riktigt fin och arbetsamma idag.
Jolene var riktigt fin idag galopperade i en djup låg och rund form, fick upp ryggen riktigt bra.
Romero börjar hitta den låga runda formen för att jobba upp ryggen med, och det behöver han.

Sen kom Alva så då for Jag, Alva och Ellen ut och bada med Kitty, Farez och Wibora. Det var inte så farligt kallt som man troddr det skulle vara efter allt regn, men det var inte häller supervarmt precis.

Efter det tog vi hem krullisarna (Star och Prästen) med dock så ville de tre andra inte stanna ihagen så de följde med oss hem.
Då var det bara att slänga in de andra tre hästarna i hagen på gården och sadla upp Star och Höken men Prästen reds barbacka.
En härlig tur med krulliga hästar var det!!!!!!!!!

Mamma, pappa och lille bror hade byggt upp sommar hagen till Copper så då var det bara låta honom få gå ut på bete. Men han var bara överlycklig över allt gräs så de blev inte så mycket spring och bus...
Merschan och Rasmus satt med mig mitt i hagen, så de fick bli med på några bilder!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0