Söndag

Idag har äntligen kunnat låta hästarna få vara ute utan täcke... :) har bara varit -5 härligt!

Blev att fara ut på en härlig ridtur ut i skogen med vacker flickan Jolene, som var super fin o tyckte de va kul att blumsa i snön! Ibland kan vintern vara riktigt härlig. Om man bara få slippa de jobbiga kalla dagarna så...

Sen har jag gjort SpringStar o SummerLove's hovar, for ut o red Star. Han ville inte skritta, de va så kul att komma ut igen så han ville bara trava o galoppera :) söta pojken. Så härligt att kunna rida honom igen, myskillen.

Mitt knä börjar också bli bättre nu. Kan nästan gå som folk, så rida mer kan jag nu :D Men ska på åter besök till  en ortoped. Eftersom jag magnetrönkade knät innan jul så ska ja få veta vad som e fel med det...

aja, nu ska man se film o chilla!


Kommentarer
Postat av: Karin och Lisa

Vilken otroligt vacker häst ! Både till typ och färg. Ska bli spännande att se vad ni tycker om Clarabel.



Hälsningar Karin och Lisa

2011-01-03 @ 06:01:04
URL: http://www.varahastar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0