Solen

Idag blev det att stanna hemma från skolan.
Men en härlig dag att vara ute i stallet hella dagen, och så blev det.

Började med att slå fast en tappsko på Jolene, sen for jag ut en sväng iskogen med henne. En super fin flicka var hon, och härligt att rida ut när solen skiner.
Sen tömkörde jag Korma och hon var skötsam, med tanken på att hon är kanske tömkörd 3ggr innan. En duktigt flicka är man.
 

Red en väldigt fin Kitty sen på ridplan. Har inte ridit henne på ett tag, har mesta dels varit Alva som ridit henne. Men det var kul att känna att hon var så pass fin :)

En väldigt busig Lancelot fick springa av sig sen, han e så söt trotts att han e lite kaxig just nu när det börjar bli vår... så här gör han med Amadeus om dagarna -->

övar kraftigt gör man ;P

For en svängom te stan. När jag kom hem så red jag igenom Copper, och han börjar hitta sin pasage nu, riktigt kul är det. Han har börjat bli så fint tillro nu i galoppen o allt.

hum... ja har hunnit med mycke känner jag. Har även verkat Sagas fötter (Wiboras bäbis vi sålde till västerbotten). Hade tänkt rida Amadeus med men då var klockan lite mycket så de blev inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0