Fredag

Idag var det plugget, hade ridning på morgonen. Det gick ganska bra ändå. Sen såg vi en Kyra film om sidvärtsrörelser, öppna o sluta... mycket sövande film kan man säga, bra men sövande xD

Sen blev det staden med fröken Cajsa, köpte ett par byxor, topp o linne och så två par örhängen o ett halsband.

När jag kom hem så for jag ut en sväng i skogen med Copper, som var väldigt fjantig för allt, men mycket fin kille :) "När vi mötte en bil (tur man kände bojsen som körde) så fjantade Copper om att det var något läskigt i skogen och ville bara gå rakt på bilen... trots att det var 5 m mellanrum att ta sig för bi. Sluta med att jag hoppa av så Copper inte skulle repa bilen xD då gick det bra, fjant pöjk." Efter det så var han väldigt lydig o fin :)

Nu ska jag snart iväg te stan o äta middag ut med Jocke, Malin, Tobbe, Therese, Isabelle o en till typ. Ska äta på Thi Garden.
 

Coolaste katten istan "kungen" Curry i sin chill position #1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0