Lördag

En sjuk Alva kom på besök, så jag o Alvster var sjuka tillsammans o lille Olivia kommer bli så sjuk sen till jullovet ;)
Blev en härlig tur ut i det fina vinter dagen, sen in o vila sig lite o se film sen ut o rida en crullis tur!

Blev några söta bilder på vårat gäng.

HEHE, Wibora frös om sina öron så hon fick låna min jacka :)

Livet e så roligt när man e sjuk, vaknade inatt av att jag inte kunde andas genom näsan + att jag hade ont i halsen så de gjorde ont att andas överhuvutaget... älskar livet att vara sjuk...

Tycker så synd om Olivia som ska vara med mej hela helgen, hon kommer få allt sen!


Kommentarer
Postat av: alva

fan vad sexiga byxor!!! :D<3

2011-12-20 @ 22:18:38
URL: http://alvalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0