Staden

Hade bara två lektioner i skolan idag, så de va ganska sofft...
Jag och Cajsa for till stan för att ta bussen hem, men det sluta med att pappa kom och hämta oss ist.
Jag har då schoppat lite kläder och en skinnjacka.



När vi kom hem till mig jobbade vi med vårat projekt (Korma), och idag jobbade vi med longering med inspänning, Korma var väldigt duktig och jobbade i bettet bra för att inte ha haft bett så många gånger!

Pappa ville ta en körtur ut i skogen med Copper och så följde jag, Olii o Oskar med och Jag o Olii var väldigt flummiga och inte helt normala... *men det visste ni redan att jag inte var* de var kanske ingen nyhet för er!

Nu börjar snart IDOL, så ska ner o glo tv

P&L Elisa

Kommentarer
Postat av: Ellen K :)

Gah, jag önskar att du tagit nån bild då när jag testade rida Korma på ridbanan ;) Och så vill jag ha bild när jag red Nobbe utan hjälm där på ängen, när jag red till hagen, och när jag galopperade Jolene till hagen(xD)och på allt! xD

2010-09-16 @ 18:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0