Helgen!!

Var du med Olii till luleå i fredags och strosa runt på stan med henne och hennes släktingar från halmstad. Sen när vi kom till boden så var det bara att börja hjälpa till att fixa iordning in för bröllopet...

På lördag morgon kl.7 var det bara att prvla sig upp ur sängen för att jag skulle följa med Olivia och hennes mamma, Carina till frissan för att fota lite! Vi var där i drygt 3 timmar, men de blev super fiiina!

Sen efter det var vi och hämta tårtorna och sen till bara för att fixa klart allt små fixandet.

Kl. 17:00 var det dags för vikseln och prästen gjorde ett litet miss... men ja de gick ändå bra!
Då var det bara fästen kvar och det var super trevligt fålk.







KulKul har det varit! Var hemma vid halv 3 och fick bara sova till 7 för då skulle jag hinna göra mig klar in för uppvisningen på Grandagen som börja kl. 9 ;o trött var man, men Farez var gudomligt fiiin min lille älskade häst <3
Gjorde en frihets-dressyr visning, sen var jag även med på höjdhoppningen där jag hoppa barbacak och klara 130 i alla fall på lille Farez... Jag ballaur på 140, vi kom in lite fel och då var mitt självförtroende kört -.-' Men Farez var så duktig!

Kram Elisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0