Working Equitation

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen...

Tänkte säga att jag varit på min andra tävling i Working Equitation i Boden i Lördags!
Var tyvärr en väldigt regning dag så det blev ingen klass av LA:n som jag var med i.. 
Jolene tyckte inte häller att det var så roligt med regn och kyla, hon blev väldigt spänd under dressyrmomentet för att hon frös. Blev väldigt många missar och ingen höjdar procent på det, men hon gjorde ändå många bra moment under programet!
I tekninkmomentet så gick det betydligt bättre men hon var spänd även där då, försårligt.. Så blev några små missar men fick ihop 61% ändå!

Är iaf jättenöjd med våra prestationer! 
Imorgon åker jag och Jolene ner till Uppsala och ska tävla i WE där nere!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0