Programridning

Har idag ridit igenom alla mina program som jag ska rida i helgen, med Vatine och Stirling! 
Med Vatine har jag 4 olika program jag ska rida. Det är LA:3, LA:4, MSV C:1 och MSV C:2! 
Med Stirling rider jag 2 olika program och det är LB:2 och LB:3!
Gick bra med båda till slut när jag inte blandade ihop alla programen med varandra! Båda hästarna kändes riktigt fina!
 
 
Anders fick träna dansa Line Dance med Jolene idag då dom två för göra det tillsammans på lördag i Boden på hästensdag! Hade dubbelbokat mig, så Anders, Jolene och Oskar får lov att fara och dansa utan mig! Det gick iaf bra för dem två att danca så det kommer nog att gå bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0