Erreplus Sadel Adelinde

Efter jobbet idag blev det att fara till blåsmark och träna lite täningshästar!
Undertiden kom även en som ska fixa min transport med bilder och texter så den blir en snygg reklampelare för mig då jag far landet runt med den och mina hästar! Så nu måste jag bara sättar mig ner vid datorn och photoshop och fixa en bildcollage!
Eller om ni har några tips att komma med så är det bara att skriva till mig!
 
Blev sen att fara till Norrfjärden för att hålla dressyrlektion till två tjejer, en som nyligen har köpt Kit Kat som vi hade sen hon var 7månader och sålde sen vidare henne till Alva som växte ut henne! Det gick ialla fall väldigt bra!
 
Fick mig en ny sadel igår som jag nu ska rida in mig i!
 
Erreplus Sadel Adelinde: 
Erreplus sadel har ett djupt och mjukt säte med knäblock som finns i två storlekar, M samt L. Dessa kan man enkelt byta själv. Det är V-gjords stroppar som är mycket tunna för att inte störa varken ryttare eller häst. V-gjords stroppen fixerar även sadelns plats. Denna Erreplus sadel är av en mycket hög kvalitet.
 
Den var super skönt att sitta i, så kommer nog inte vara några problem att lära sig att rida i denna sadel! Jag och Stirling prövade på den en liten stund idag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0