Sista veckan på WF

Nu är denna sommaren slut på Western Farm, har varit en rolig händelse fulla veckor med massa bus!
Sista dagen bjöd jag på en Linedance som var min utmaning från Sheriffen. mixtra ihop några steg till hästen dagen före, på morgonen så lärde jag in stegen till Anders och Oskar med och så blev det väldigt bra ändå i slut ändan. bättre än va jag trodde det skulle bli utav det:)
 
 
Lördag morgon blev det en liten ridtur med alla anstälda som ville vilket blev 11 ryttare och 9 hästar :)
 
 
I söndags blev det avslutning för all persional där det blev en duell i paintbull fast med pilar, där mitt lag vann :b och sen blev det att tacka för sig och få höra några fina avskeds ord från sheriffen !! 
Avslutade sen kvällen med lite voliboll matcher :) Och mycket skratt !!

Kommentarer
Postat av: B.L

Det var snyggt!

2012-08-06 @ 13:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0