Hoppträning

Varit och jobbat på morgonen sen blev det en härlig promenix på 7km hem. Fint väder var det då. Hem och rida lite på Nobel, som var fin men ja, han har ju inte gkort nå nu på väldigt länge så musklet och bantning behöver han bara så blir det bra ;)
Tvätta en väldigt skitig Farez och frisera hovskägget in för hans lilla tävling idag med Olivia. Slå fast skor på Copper och inser sen att det börjar att droppa lite.. nja jag hinner täcka hästarna senare.. eller?? öste ner sen och hann täcka 12 hästar på 7min xD
Blev sen att skynda sig till öjebyn för att se Olivia hoppa Farez, som slutade på en andra plats för dem. Duktiga Olivia och Farez!
Hem och byta lite hästar då det var hoppträning med ikväll! Hoppade samma bana som Olivia tävlade. Min fina Jolene hoppade en bana på 90cm/1m utanproblem. Hon är ju bara för fin denna häst <3 Alva och Kitty var super duktiga, så kul att se dem utväckla varje dag tillsammans. Copper och Anders var åxå duktiga!
Nu blir det att göra kväll för min del och tar lite sovmorgon imorgon till halv 8..! behövs!
Fina Copper Breeze (e:Lyckänge Copper Coin u:Idet's Summer Breeze f.2011)
CAJSA JAG VILL HA SISTA SÄSONGEN AV PRISON BREAK NUUUUUUUU ;o) heheh

Kommentarer
Postat av: cajsa

Chilla kommer med den idag ;)

2012-05-10 @ 08:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0