Hästigadagar

Var ett tag sedan jag uppdaterade i bloggen nu!

Julen firade jag i Uppsala tillsammans med Addes släkt! Var en mycket trevlig jul där nere!


Blev sedan att fira en jul till när vi kom hem och få alla julklapparna! Fick många bra saker och fina! Är mycket nöjd med denna jul!

Jag och Adde har ridit väldigt mycket under julledigheterna, fått upp bra kondition på Spider nu då Adde ska tävla honom nu i Februari! Dom har verkligen börjat att hitta varandra nu och en nöjd häst!

Blev en väldigt lugn Nyårsaftons firande med dom bästa! Ingen nyår utan finaste Cajsa så klart ❤️
Två år sedan jag och Adde träffades! Tiden går fort när man har roligt!


Har umgåtts med fina Rebecka under jul också! Trevligt att få umgås med barndomsvänner! Och även Alva har jag fått träffa på igen, senast idag blev det en heldag med den tjejen! 

Alva fick prova på att rida Spider och Stirling, hästarna skötte sig och en duktig, nöjd Alva! 





Ja, mycket häst har det varit under jul som sagt! Men det är ju det mitt liv består av!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0