Uppvisning

Idag var det uppvisnings dag på 4H i Norrfjärden då dom hade 4H-dagen!
 
Blev Farez och Princess från Thorell's Ranch som fick fara på detta äventyr!
 
Jag och Farez gjorde en frihetsdressyr uppvisning. Trotts att det började blåsa väldigt mycket och Farez less på att vänta så gick det hyffsat.. Farez var lite på tårna med lyssnade ändå väldigt bra på vad jag bad honom om, gjorde lite som han själv ville ibland också.. Men sådant för man ta då det är uppvisning, han vill  också vissa vad han kan själv!
 
 
Sedan var det min och Adde's första tornerspel's uppvisning! Det gick trotts att det blåste och lite saker och ting blåste iväg så gick det ändå bra för oss! Hoppas att publiken tyckte det såg lika roligt ut som det är att hålla på med det här! 
 
 
För er som vill komma och se när vi ska ha våran Clinic så är ni välkomna till Thorell's Ranch 4-5 oktober!
 
Vill ni se lite filmklipp från dessa uppvisningar så kan jag fixa ihop det till er som är sugna på att se!
 
Jag hoppas ni gillar att se många bilder. Blir rätt ofta många bildbomber här på bloggen!  Sedan får ni gärna komma med förslag om någonting speciellt ni vill läsa om från mig! Har fått ett önskemål som jag kommer att skriva om någon dag i veckan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Celina

Jag vill gärna se filmklipp😊

2014-09-21 @ 21:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0