Hoppträning

Efter jobbet idag blev det stallet i vanlig ordning!
 
Red först Fordson, en nordsvensk som är på inridning hos mig! Ägaren var förbi och efter jag ridit en stund på honom så fick döttranra rida lite på honom! Han är så himla go och snäll denna häst, kommer bli så bra till denna familj nu när dom kan rida honom också!
 
Grolsch skötte sig super idag, tredje gången jag sitter på hans rygg och idag kunde vi gå runt ridbanan själva tillsammans utan en vägvisare i skritt och trav! En härlig häst är detta och kommer bli riktigt fin på dressyrbanorna i framtiden!
 
 
Adde kom sedan för att vi skulle hoppträna sista gången inför helgen med Stirling och Vatine! 
Dagens träning blev styrketräning i en tre kombination! Jobbigt tycker Stirling att det är då det kommer flera hinder efter varandra. Bra träning för honom att lära sig hålla koll på sin kordination och benen! Han börjar kännas riktigt stark i sin kropp!
Andreas och Vatine flöt på riktigt bra idag tillsammans, så himla kul att se hur mycket Adde har utvecklats under detta år. Han börjar bli en riktigt duktig ryttare!
 
Målat nästan klart det sista på våra tornerspels hinder. Nu är dom snygga in för helgens debut med uppvisning i Tornerspel!
Ska bli kul!
 
 
Fina Spider var så söt idag när jag kom! Han älskar sitt lilla krypinhus han har!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0