Tornerspel's Clinic

Har varit full fart på Ranchen ihelgen. Vår första Tornerspel's Clinic har vi haft nu.
 
Det har varit superkul och alla deltagarna har varit hur duktiga som helst! Väldigt impad av alla.
 
på Lördagen fick dom träna på olika moment och vapen kontroll och säker hets tänk med att rida med vapen. Sedan på söndagen fick alla träna och testa på en skills bana Adde och jag kommit på! En simpel bana där man fick testa på alla olika vapnerna i olika moment! Måste få säga att alla var riktigt skickliga att hantera häst, vapen och olika moment sammtidigt, unga som nybörgare! 
 
Har haft en riktigt rolig helg och hoppas alla deltagarna och stacketryttarna har haft lika roligt som jag har haft det! Vi kommer att föröka göra om detta inom en snar framtid!
 
Men först ska jag ha en tre dagars kurs/ ridläger med önske mål vad man själv vill gör under tre dagar. Man kan blanda allt från Dressyr, Western, Trickträning/ Frihetsdressyr, hoppning... osv. bara låta önskemålen flöda! Detta kommer att vara tre dagar under höstlovet v.44 dagar har jag inte bestämt ännu!
Önske Anmälan skickas till: [email protected]
Om hösten fortsätter så här så blir den av!
 
Mona Lundgren på SpringStar
Andreas Törnberg på Princess
Elina Kämpeberg på sin häst Barman
Josefin Isaksson Wikström på Farez
 
Daniel Isaksson Wikström på SpringStar
Nancy Markström på Wibora
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0