Helgen

I helgen har Olivia varit hos mig och så har vi varit med bästa Cajsa!
Dom har hjälpt mig att införskaffa de sista grejerna som jag behöver för Stockholm, så nu har jag snart allt helt klart inför resan!
 
Tilde har lånat Euphoria till säker hästträning's kurs för Ulla-Carin som hade polishästen Utter!
Dom fick träna att gå över, förbi, igenom olika hinder som tillexempel ballonger, blinkande lampor igenom hängande plast band osv,! Lille Euphoria som är ny inriden skötte sig super och Tilde gjorde ett bra jobb tillsammans med henne! Riktigt kul tyckte Euphoria det var att få fara iväg och göra någonting!
 
 
Jag och Olivia har ridit ut i det fina vintervädret som äntligen har kommit, pigga och glada hästar som fick komma ut i skogen och jobba!
 
Har nu sytt klart min indian barbackapad! Blev riktigt nöjd över den.
 
 
Min fina indian häst, Jolene!
 
Nu är det inte många dagar kvar tills våran stora dag är här! Längtar men är så fruktansvärt närvös och spänd! Men det ska bli himla roligt och spännande resa att göra!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0