Dressyrträning Dag 3

Även idag har det varit dressyrtäningar för mig och Adde!
 
Adde fick ett tidigt pass idag för bästa Gunilla med Spider!
Idag hittade dom galoppen riktigt bra, inget springa ifrån utan lugna fattningar och avslappnad galopp. Grabbarna har börjat hitta varandra riktigt bra nu och ser så trevligt ut när Adde rider! Så kul att se när det går framåt varje gång och att dom trivs att jobba ihop!
 
 
Sedan var det min och Stirling's tur att träna för Paulo!
Det gick riktigt bra för oss idag, fasst allt är så nytt och man inte hajar vad man ska göra på en gång så får man alltid igenom arbetet till slut när man hajjar vad man ska göra och får till känslan med allt! Stirling var riktigt mjuk och sammarbetsvillig så länge jag gjorde rätt! Denna häst kan röra på sig! 
Min fina häst så glad att han blev min till slut!
 
 
Senare mot kvällen blev det att hålla lektion, nu blir det är göra kväll för nya äventyr med hästarna imorgon kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0