Förberedelser

Direkt efter jobbet idag hämtade jag och Cajsa hennes transport som jag ska låna för att kunna frakta alla stona med deras föl imorgon! Sen hämtade vi upp Alva och Tilde efter vägen till Blåsmark!
Blev att ta hem alla stona och fölen för att tvätta av alla 6 hästarna + så red jag igenom Korma och Lizzy som ska göra ridprov för att kunda bli AB- och B-premierade!
Fölen skötte sig bra då vi tvättade och skrubbade upp dem, fina blev dem med! Vi var snabba också då vi var så många som hjälpte till, så efter 25min så hade vi tvättat igenom 3ston och 3föl!
Nu är allt redo och klart för morgondagens äventyr med alla fölen! Ska bli spännande att få höra på Spider's förska omgång med föl utlåtande! Han har fått 4 fina föl tycker vi i alla fall!
 
Thorell's Gold Coin e: Lyckänge Copper Coin 19 u: Justin Korma
 
Thorell's Moon Breeze e: Farceurs Austrian Spider 36 u: Idet's Summer Breeze
 
Thorell's Bellatrix e: Farceurs Austrian Spider 36 u: Tullesbo Lizzie D
 
Lilly fick sig en rockfrilla efter duschen!
 
Nu blir det att runda av kvällen med dom bästa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0