Dressyrtävling

Ihelgen har det varit fullt upp med Dressyrtävling, på två dagar har jag startar i 5 klasser med två hästar.. Jolene och Copper !!
På lördagen var det LB:2 med Jolene, vilket gick väldigt bra, tyckte jag iaf.. hon har utväcklats väldigt mycket denna sommar. Fina tösen :)
I dag gick hon ännu bättre, var mer avspänd och fina övergångar och lydighet !! 
Blev vinnst med laget som jag och Jolene var med i :)
 
 
På lördagen med Copper var en super dag för honom, har startade i LA:4 där han kändes super fin lydig och fin häst var han i hela prugramet, små missar då så klart som man gör !! Sen i Msv C:1 var han ännu finare lite över lydig men hade en bra känsla. 
I dag i Msv C:1 var han super fin lydig och med, dock kom jag av mej och fundera lite mycket så blev några missar då Copper och jag missförstod varanndra. Men är väldigt nöjd med helgen, inga placeringar men de bry jag mej inte så mkt om.. min första tävlings säsong är detta så håller på att träna upp mej :)
 


 
Blev en tur i skogen med en väldigt busig Korma efter all tävlande tillsamans med Karin.. Men nu blir det film och sova, ja tyvärr så ska man ju upp imorgon med och taemot några praktikanter.. som förövrigt ska bli trevligt att träffa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0