Tandemridning

Ja, idag har man varit mkt med mina syskonbarn.
Har även varit ut och ridit på en längre runda på Nobel idag, alltid härligt att fara ut och busa lite. Sen kom Alva vid tre och då blev de en till bustur på Saga och Kitty. Saga skötte sig super för att vara första turen ut i våran skog. Blev att g över vatten och hoppa naturhinder! duktiga flickan.
Blev sen att tahand om elever + så blev de lite barn ridning med då alla syskonbarn kusiner och andra barn som var på vårat "hästdagis" kändes de som då de bara krylla med ungar under 6år ;)
Sen blev de att ta in Jolene och Farez för att träna lite tandemkörning, som till en början kändes som att jag aldrig i hela mitt har tömkört eller ridit.. kändes som att det inte var någon bra idé att kunna göra en show av det här! Men sen när Jolene börja komma in i det och jag hitta all ordning på saker o ting så gick de ju kalasbra. Så kommer bli hur bra som helst det här till sommarens arbete! Mina duktiga hästar som löser alla mina problem med mitt liv <3 dom är ju guldvärda! Nu ska jag bara hitta på ett bra uppläg och vad man ska visa. Ni får gärna komma med förslag ;) och så träna nu lite varje dag så blir de nog super bra! Har inte tandemridit så många gånger i mitt liv detta var typ 4gången!
Här är andra gången jag tandemrider + så blev det en liten show på Morganhästens dag. Jolene var här 3år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0