Körtävling

Valborg igår var det ju, inte något speciellt gjorde jag. Var ut och red några hästar sen mot kvällen kom det två fina tjejer, Cajsa och Bella. BLev att grilla lite körv och marchmallows och sådant mysigt en "söndag kväll" sen blev vi frusna så gick in och såg lite film! Ja..
Idag var vi på vår riktga körtävling om man säger så, riktigt trevligt var det och man kände sig välommen som nytt ekipage! Copper har skött sig super! Pppa deremot körde fel väg i dressyren, men vad ska man begära av en senil gubbe som inte ridit eller kört dressyr förut!? heheh!
Man blev mer taggad för att få Jolene inkörd nu så ska börja på alvar nu och få till henne igen och få en fin körhäst till! Ska nog inte vara några problem bara jag törs, Jolene litar på mej så bara jag litar på mej själv med då!!
Nu blir det Prison Break och göra kvällen upp och jobba tidigt imorgon då igen!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Copper glänste verkligen i vagnen igår - jättesnygg, var det inte bara han själv som tyckte han var! Men att kalla farsan för senil gubbe, det tycker jag var hårt. //KrisTina

2012-05-02 @ 08:29:52
URL: http://www.gustaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0