3-års Test

Idag var de då bara att stiga upp där vid 5 tiden och börja göra sig iordning för dagens arbete. Lasta på hästarna som skulle med + alla grejjor!
Hjälpa till överallt då det är typ vi och några till som ska fixa med allt, blev lite stressigt då de blev lite efter med tid att komma igång! men allt löste sig bra och det flöt på bra med allt under dagen!
Har visat två super duktiga och fina hästar. Plupp var ju helt otroligt fin hela dagen och blev klass 1 som dressyrtalang och fick hoppdiplom + så gjorde han ett ridprov där han var hur fin som helst, ville ju inte sluta rida runt på honom då han var så följsam och mjuk och luftiga gångater!
Blev även att hjälpa till lite på löshoppningen till en ponny! Har även fått väldigt mycket beröm för mitt visande av dessa två fina hästar, så det är kul, man blir så glad av det!
Blev en massa bilder nu på fina hästarna från dagen :) Kul har det varit och tusen tack till Olivia som kunde följa med och hjälpa oss hela dagen <3
Nu ska jag vara trevlig med Cajsa ett tag och i morgon bär det av ner till bror min hela helgen!

Kommentarer
Postat av: MariaJ

Fina bilder! Kul att det gick så bra, tack!

Får jag "sno" en Suzie bild ;)

2012-05-18 @ 12:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0