Våffeldagen

Tog en ordentlig sovmorgon, välbehövligt var det. Visserligen vakna jag vid 7 tiden + så var ju klockan framställd till sommartid, så kl 6 vakna jag?? men somna om igen och sov till 11. Upp och vänta på att Cajsa ska vakna + så kom Alva så vi åt lite frunch = VÅFFLOR. möms!
Sen blev det en spårad dag istallet för mej och Alva.. kan sluta som det gör när vi har våra dagar! Iaf så for vi ut på en systrarna bus tur + så kom även Linn och tog hand om lille Star pojken! Härligt att rida barbacka. Blev sen att busa lite med rästen av hästarna ihagen med en pilatesboll. Korma och Zaffi tyckte mest om den och sparka runt med den!
Nu ska jag nog ut och busa lite med Copper barbacka ut i skogen!
Copper, 2010

Kommentarer
Postat av: alva

En heeelt vanlig dag hos thorells!

2012-03-25 @ 19:02:06
Postat av: Elisa

det kan man lugnt säga att det var ;)

var ett tag sen vi såra som idag känner jag xD

2012-03-25 @ 19:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0