dag 8. Min största rädsla inom ridsporten

Finns inte så mycket som skrämmer mej inom ridsporten, men vist saker som kan hända  gör ju en rädd, fast man inte alltid visar det och när man sitter på hästar så visar man det inte med kroppen! Men körning kan jag tycka är lite obehagligt när man håller på att köra in häst. Då hästen sitter fast i allt och ja man är ju inte så hajj på det där men att körain hästar då man inte gjort det så mkt. Dock älskar jag att köra hästar! :)
eller så tror jag nog denna typ skrämmer mej nog mest i stallet..! har fortfarande inte kommit på vad det är..?

Kommentarer
Postat av: Sofie Hedman

Vi alla vet hur Alva är! :)

2012-03-27 @ 21:30:26
URL: http://ww.ruflu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0